vrijdag 7 juni 2013

Hoi bloggers,

Hier een laatste bericht van aan de zee.
Vandaag is de verrassingsdag: we zijn met de kinderen gaan minigolfen. Het zonnetje schijnt hier nu heerlijk en de wind is verminderd. Zalig dus!!!

Helaas moet ik jullie melden dat enkele kinderen niet naar huis komen: ze vinden het eten hier zo lekker, de activiteiten zo leuk, het strand zo mooi, de zon zo zalig, de leerkrachten zo tof, de bedden zo gemakkelijk, de klasgenoten zo cool... dat ze eigenlijk hun mama en papa niet missen.
Kortom: jullie zullen wel zien wie er straks op het perron verschijnt ;-)








2 opmerkingen:

  1. hoi yana tot straks dan misschien hé groetjes mama nog eens bedankt aan iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey hye (:

    hier met caro uit klkas 14, ik vond de zeeklas heel leuk het kon niet beter vond ik (: & dathride was super cool en firmin de film was grappig ik vond alles eigelijk leuk niks vond ik saai (: ik ben zeer tevreden dat we zo een goeie groep hebben geen 1keer ruzie gehad altijd plezier !! zeeklas 2013 was SUUUUUPEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    gaaf cool leuk super de max hahaha ik ga jullie laten daaag (: en bedankt dat ik me mocht op zeeklas

    BeantwoordenVerwijderen