vrijdag 7 juni 2013

Woordje van dank

Het zit erop. Nog even de tram en trein op en we komen eraan...
Toch willen we nog even tijd maken om enkele mensen te bedanken:
Liselotte voor het warme onthaal en het lekkere eten,
juf Femy en de collega's voor de interesse vanuit het thuisfront,
alle ouders, tantes, nonkels, broers, zussen,... voor de post,
alle blog-volgers voor de vele reacties,
alle kinderen voor de sfeer, de inzet, de teamgeest,...
meester Erwin voor het vervoeren van de bagage,

Kortom: we tellen al af naar de volgende zeeklas, maar nu zijn we even uitgeteld

7 opmerkingen:

  1. ik vond het een leuke zeeklas van yenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond het heel leuk,kunnen we volgende week terug vertrekken;))))
    ps meester filip ik ga u missen en de andere leerkrachten ook ,groetjes THAISA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog es bedankt voor de goede zorgen hè,groetjes papa van thaisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond het heel fijn de zeeklassen we hebben veel plezier gemaakt en volgend jaar ga ik terug mee zo leuk is het:p !!! groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'n Dikke, dikke dank u wel voor de toffe sfeer gedurende deze onvergetelijke week ! Jullie toonden héél wat inzet en moed om de opdrachten tot 'n goed einde te brengen... Waarvoor dank !
    Ook tijdens en na uitstappen kregen we vaak goede reacties van de mensen... Tof !
    Dit was 'n week die ik nooit zal vergeten...
    Bedankt ook collega's Elke en Mireille + slaapvriendje Erwin !
    Maandag terug aan het station ???

    Grt. Meester Filip

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey krulkop juf elke duivel

      groetjes thomas lambrecht

      Verwijderen
    2. hey krulkop juf elke duivel

      groetjes thomas lambrecht

      Verwijderen